BARCELONA

BARCELONA
Barcelona es bona si la bossa sona, tan si sona com si no Barcelona es bona

domingo, 30 de enero de 2011

ROSQUILLES DE ANIS AMB CANYELLA

Després d'uns dies fora us poso una recepta de unes rosquilles fregides que he fet amb la meva neta i que són boníssimas, o almenys a nosaltres ens agraden molt i de tan en tan les fem.

Ingredients:

2 tassas d'oli d'oliva
2    "     de sucre
3    "     de llet
1    "     d'anis
2  ous
4  cullaradetas de levadura
1  kilo de farina
2  cullaradetas de  canyela en pols

Preparació:

Barrejar el oli,el sucre i la llet i afegim l'anis
Batem bé el ous i els incorporem junt amb el llevat i la canyella
Anem afegint la farina fins formá una massa que no s'enganxi.
Preparem les rosquilles i les fregim en abundant oli ben calent
Escampar amb sucre per sobre i si agrada una mica de canyella

La Beena fa rosquilles amb la seva àvia







12 comentarios:

María del Mar Bernal dijo...

Jó, te dejo un mensaje en el anterior ahora mismito y resulta que ya has vuelto. AYYYYY!!! que despitada estoy estos días.
Bienvenida, y gracias por la receta.

✿||Noemí||✿ dijo...

Holaaa, ja has tornat? Benvinguda a casa teva :-) Aquesta nena es la teva néta i al costat ets tu? Un petonás.

Lale Mur dijo...

Mmm, bona pintaaª!!!!! quina col·laboració de la part de la teva neta!!! Ben fet! Cosa feta en equip és millor del món! Bona nit!

Pakiba dijo...

Maria del Mar, lo bueno siempre es corto,ya me tienes aquí otra vez.

Hola Noemi ja torno a se aquí. Si la foto som la meva neta i jo .

Lale, a la nena l'encata la cuina.

Garbí24 dijo...

caram jo ja estic llepant la pantalla......quina bona pinta que tenen

Anónimo dijo...

Le Beena recordara aixo tota la seva vida, guarda eise gran record carinyet. Un bes

Marta dijo...

Pakiba
que guapas las dues...i las rosquillas tenant que estar de bonas!!!,pro jo a dieta, cachis.
Petonets, per las dues.

parkerazul dijo...

Después de cenar, creo que una de esas rosquillas tiene que sentar divinamente.
Qué bien se os ve a las dos.
Creo que copiaré la receta y me meteré en harina. No me quedo sin probarlas.

Un beso

Joana dijo...

Quina bona pinta.Tot i que ja he sopat un parell amb un colacau m'entrarien bé :)
Felicitats pel fill tan wapo ( en tots els aspectes) que tens. Ens vam conèixer en una trobada de blogaires a Bcn i ens vam retrobar a la 22 :)

magazine.cat dijo...

Que bones les rosquilles, m’encanten!. :o)

Salut.

_MeiA_ dijo...

Segur que us ho vau passar pipa totes dues amb les mans a la massa!!

Les probaré de fer! que a la meva mare li agraden molt!

Montserrat Llagostera Vilaró dijo...

Hola Pakiba:

Tan l´avia com la neta totes dues esteu molt guapes.

Reb una abraçada i gracies per la recepta, Montserrat