BARCELONA

BARCELONA
Barcelona es bona si la bossa sona, tan si sona com si no Barcelona es bona

jueves, 13 de septiembre de 2012

GRACE KELLY




Sempre en va semblar una dona amb molta personalitat i elegància.
No va ser "actriu" va ser una figura gran i fugaz com un estel, però el seu viatge va ser tremendament curt, tot  i haver treballar amb el més grans del cinema. 
El matrimoni amb el princep Rainier  de Mònaco el 19 d'abril de 1956 va tallar la seva carrera cinematogràfica i es va convertir en princesa monegasca.
El 14 de setembre de 1982 , fa 30 anys, va patir un greu accident automobilístico al principat de Mònaco quan anava en un cotxe amb la seva filla menor Estefania.  El sinistre li va causar la mort a l'edad de 52 anys.




8 comentarios:

Garbí24 dijo...

recordo l'accident, va ser una cosa molt sonada en la que no hi varen faltar les sospites d'assassinat

Marina Filgueira dijo...

¡Hola Pakiba!!!

Grace Nelly: una belleza incomparable.
Es un Lujo tenerla como post de tu entrada.
Me alegra mucho.
Que gusto de verla esta mujer guapísima.

Tiene la dulzura de la miel en su cara y ternura de ángel.

Mereció ser Reina pero no lo disfrutó mucho.
Fue una de las grandes figuras del cine y de la historia.

Bien Pakiba, deseo que ya estés recuperada.
Te dejo mi gratitud y mi estima un abrazo y se feliz.

Montserrat Llagostera Vilaró dijo...

Hola Pakiba.
Quan la Grace va morir en l´accident, a mi amb faltaba un mes per donar a llum del meu fill petit l´Albert, mare meva ja han passat 30 anys i sembla ahir.
Un petó desde xirivella (Valencia)

L. Gispert dijo...

Una gran actriz, bella y pasional... Dulce y arrolladora...

Mi abrazo,

Luis.

P MPilaR dijo...

Mira si me acuerdo de ese día: Íbamos mi marido y yo con nuestro hijo, de un añico. Era la presentación de las Reinas, en las fiestas patronales ...
Grace, una belleza insuperable.

Abrazos, Pakiba

Colotordoc dijo...

Gran dama y gran princesa... Tenemos algunas películas de ella en mi casa materna.

Besote

La abuela frescotona dijo...

creo que con ella se acabo la mística de un reino, nadie puede remplazarla en la gracia y valides...
saludos querida Pakiba

Montserrat Sala dijo...

Tu sempre tan oportuna,Pakiba. Jo no hi vaig pensar en cap moment del dia. Una estrella tan rutilant, una princesa de comte de fades, la dona mes glamurosa del segle XX, i nos se'n ha parlat pas massa.

en canvi de la Marilyn tothom se'n va fer molt més resó. La vida te aquestes sorpreses.
t'envio una 21abraçda