BARCELONA

BARCELONA
Barcelona es bona si la bossa sona, tan si sona com si no Barcelona es bona

viernes, 16 de julio de 2021

LECTURAS

  1. M´acabava de llevar del llit.M'havia ficat de seguida d'arribar a casa després del viatge,que,no ho diria davant de qualsevol persona interessada,se  m´havia fet llarg. M'havia despertat dos o tres cops durant la dormida,somiant de valent i,a la fi,ulls ben oberts,no sabia on era encara que tenia les parets del meu dormitori al davant.Quant vaig aconseguir caminar i vaig sortir al passadís vaig veure-hi la maleta. Feia una fila estranya,allí,com si esperés una má que la tornés a prendre cap a una altra banda.Deu ser avorrir fer de maleta quan el propietari no viatja.

     Aixó es un petit parraf del llibre que en van regalar per, Sant Jordi  "Tánden" de Maria Barbal . Una novela que explora la capacitat humana de bandejar els pensaments i els fets rutinaris i deixar-se portar per la vida, com bé diu la autora.

No hay comentarios: