BARCELONA

BARCELONA
Barcelona es bona si la bossa sona, tan si sona com si no Barcelona es bona

lunes, 29 de abril de 2019

QUI CANTA ELS MALS ESPANTA


El cant és una activitat que més o menys totes les persones hem fet en algun moment .A més de passar-ho bé amb companys o en  solitari,també guanyem altres tipus de beneficis practican-lo.
El cant es un exercici aeròbic.Per tan practicar-lo suposa l'estimulació del sistema circulatori, la feina dels músculs i l'entrenament dels pulmons .
Cantar suposa aprendre a fer respiracions més profundas i lentes,cosa que comporta que el ritme cardiac disminuexi .Aquet fet ajuda, al mateix temps, les personas amb asma ja que millora la funció pulmonar.
Cantar ens allibera de l'estrès, ens ajuda a dormir millor i a tonificar la zona muscular que s'activa quan modulem el cant a causa de la secreció d'oxitocines.
SEGREGUEM ENDORFINES 
ENS AJUDEN A MEMORITZAR
SOM MÉS FELIÇOS.



3 comentarios:

Colotordoc dijo...

Si canto, comeinza a llover :D. hasta el cielo se pone triste por lo terrible que canto :D

Toda actividad extracurricular, nos permite desestresarnos de la rutina.

Besote

Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Anónimo dijo...

Hola todos,
Mi nombre es Sra. Sharon Sim. ¿Vivo en Singapur y soy una mujer feliz hoy? y me dije a mí mismo que cualquier prestamista que rescata a mi familia de nuestra mala situación, le recomendaré a cualquier persona que esté buscando un préstamo, me dio felicidad a mí ya mi familia, necesitaba un préstamo de $ 250,000.00 para Comencé mi vida por todas partes, ya que soy una madre soltera con 3 hijos. Conocí a este prestamista de préstamos honesto y temeroso de Dios que me ayudó con un préstamo de $ 250,000.00 SG. Dollar, él es un hombre temeroso de Dios, si necesita un préstamo y pagará el préstamo, comuníquese con él y dígale que es la Sra. Sharon, que lo remite a él. comuníquese con la Dra. Purva Pius, llame al número de contacto de la aplicación / whats-+ +918929509036 por correo electrónico: (urgentloan22@gmail.com) Gracias.