BARCELONA

BARCELONA
Barcelona es bona si la bossa sona, tan si sona com si no Barcelona es bona

viernes, 24 de octubre de 2014

AGNÈS BUSQUETS



Alicia Sánchez Camacho,l'actual reina Leticia,Carme Ruscalleda,Marina Gili...., són personatges disparts que tenen en comú un nom ;Agnès Busquets ,l'actriu que els paròdia al programa satíric Polònia ,i que recenment ha adquirit més popularitat com a protagonista de la comèdia de TV3 39+1,centrada en les experiències d'una dona a punt de complir els 40.
"L'experiència de portar al teatre la fórmula de Polonia .El Musical , ha estat impactant,la proximitat del públic et permet adonar-te de com n'és de gran aquet fenomen".

miércoles, 22 de octubre de 2014

PROPIETATS DE LA CARBASSA





La carbassa pertany a la família de les cucurbitàcies,a la qual també pertanyen fruites com el meló i la sindria.Es desenvolupa en varietats d'hiver o d'estiu,pot arribar fins a 10 metres de longitud,i té unes tiges molt maques i unes flors grans i acolorides.
La carbassa és una de les hortalises més espectaculars,amb una gran diversitat de formes i colors,des de la més tradicional,utilitzada com a llanterna a Halloween,fins a la que porten els peregrins del camí de Santiago.
A més a més, el seu gran volum i pes (pot arribar fàcilment als 20-30 kg.en algunes varietats) i els seus variants colors la converteixen en una fruita que no passa desapercebuda.
Nutricionalment ,és una hortalissa de baix contingut calòric,pero de gran riquesa nutricional.Això és degut al seu gran contingut en aigua ,superior al 90%del seu pes.Només aporta unes 26 kcal per cada 100 g.que procedeixen bàsicament d'una petita quantitat de sucre (prop del 5%); el contingut en greixosi proteines es insignificant .Més interessant encara és el seu contingut i tipus de fibra,que ajuda a incrementar l'efecte sadollant,molt aconsellables per qui vulgui controlar el pes.
La varietat de tons groguencs i araronjats de la carbassa ofereix una pista de la seva riquesa nutricional.Conté una gran quantitat de carotens,tradicionalment associats a la prevenció de problemes de visió i altres malalties degeneratives. A més,és rica en més substàncies antioxidants, com el licopè i les cumarines.
La carbassa constitueix una interessant alternativa a d'altres verdures o hortalisses més habituals .Tant per les seves propietats nutricionals com pel seu sabor i textura ,hauria de ser un plat habitual en els menús de tota la temporada. 

Fuente:Revista Farma
foto de la red



 

lunes, 13 de octubre de 2014

EL CRUCERO MAS GRANDE DEL MUNDO

Hace algunos años surcar los mares y sentirse el rey del Universo era  un placer al alcance de unos pocos elegidos.Hoy en día la comercialización de grandes cruceros ha hecho realidad el sueño de muchos.
El pasado 14 de septiembre la expectación era máxima en Barcelona cuando atracó por primera vez el "Oasis of the Seas", el mayor crucero del mundo que tiene una capacidad para 8.500 personas.
Construido en el 2009 ,este barco,propiedad de Royal Caribbean, costó 1.000 millones de euros .Además de 35 variedades diferentes de camarotes, tiene más de 20 bares y restaurantes .
Hay una zona de piscinas,un parque acuático para los más pequeños y un "acuateatro"que acoge espectáculos a diario.
Igual de sorprendente son sus grandes paseos, el Boardwalk y el Royal Promenade,ambos con una variada oferta comercial.
Aquellos que deseen rodearse de naturaleza pueden hacerlo en el Central Park, un recinto que cuenta con 12.000 plantas y 56 árboles naturales .
Este increíble barco está equipado también con una pista de hielo y podrá verse en Barcelona con cierta periocidad,ya que Royal Caribbean ha decidido que la capital catalana sea el puerto base desde donde la nave iniciará sus periplos por Europa. 
ASI QUE HA DEJAR DE SOÑAR Y HACERLO REALIDAD.
 
 


sábado, 4 de octubre de 2014

SIEMPRE EN MI CORAZON

No hay un solo día que pase sin que piense en ti ,y hoy lo hago mucho más que siempre.
Me enseñastes a sonreir y me enseñastes que un simple beso lo cura todo.
Te quiero.







miércoles, 1 de octubre de 2014

EL OCCEHOMO DE BORJA



Han pasado dos años desde que el Occehomo diera la vuelta al mundo .Se trataba de una pintura de principios del siglo XX,realizada por el artista aragonés Elias García Martinez y ubicada en el Santuario de la Misericordia de Borja ,en Zaragoza.
Su singularidad es que habia sido restaurado por una jubilada de 81 años que lo habia modificado por completo.
La responsable Cecilia Giménez,llegó a sufrir ataques de ansiedad ante el increible impacto de su gran obra .
Con el tiempo hasta ella ha sabido reirse de si misma y del divertido Occehomo y el municipio aragonés se ha beneficiado con el mural
.