BARCELONA

BARCELONA
Barcelona es bona si la bossa sona, tan si sona com si no Barcelona es bona

lunes, 28 de mayo de 2012

EL MEU SECRET

Algú en var dir "amb un ordinador al costat no t'aborriràs pas", i es una veritat que he comprovat aquets dies.


Jo tinc un secret...sí!:
...un secret...
Un secret que omple tot el meu cor
i totes les hores del meu món...

Un secret petit
com un granet de blat,
com l'espurna d'un foc
o com la pols del mar.

És un secret petit nascut d'un amor
fruit de la pols dels camins,
de marges i de flors,
fruit de l'aire, de núvols,
de nits i d'estels,
de muntanyer i planes,
de boscos i ocells.

I no pregunta mai...sempre ho dóna tot...
I no espera mai res..sempre ho dóna tot...

Quan em trobo sol
en fa de company
acariciant-me el cor,
acaronant-me el cor,
amb paraules silents,
solament cal un gest per parlar;
els jocs dels pensaments
ens porten als jocs d'estimar.

I vola com l'ocell,
i torna com el mar,
camina com el vent,
i mira ... i mira...:
com un secret petit,
com un granet de blat,
com l'espurna d'un foc
o com la pols del mar. 

Xavier Orozco

11 comentarios:

Pep dijo...

És màgic tenir secrets petits.

Conserva'l sempre al teu interior i gaudeix-ne quan tu vulguis.

Garbí24 dijo...

els petits secrets de cadascú són únics i val la pena de guardar-los per quan necessitem un somriure interior

Montserrat Sala dijo...

maquíssim aquest poema Pakiba. Paraules mágiques que t'envolcallen
Dolçament...

Moltes abraçades.

P MPilaR dijo...

Mi gran-pequeño secreto se lo he confiado al ordenador portátil.
Leo tu poema y casi casi que estoy a un tris de contarlo a los cuatro vientos. Pero mejor me callo.
Besos, Paki
¿Ya del todo bien?

Eastriver dijo...

De vegades, els petits secrets són els més grans.

Juan Antonio Torron Castro dijo...

Molt maco el poema, salutacions.

José Vte. dijo...

Yo no se si los pequeños secretos son los mejores, pero lo que si que se es que los pequeños detalles si que son los más importantes.

Estos días de reposo te han sentado muy bien, estupendo poema Pakiba.

Un abrazo

Pluvisca dijo...

Sense secrets estariem despullants

Petons

Colotordoc dijo...

Tener un pequeño secreto, que sea como un grano de trigo no esta mal...

Bueno que lo compartes ;D

Besos que siga mejor la rodilla

Montserrat Llagostera Vilaró dijo...

Hola Pakiba maca.
Desitjo que et trobis cada día millor.
Gràcies per compartir aquest Poema.
Una abraçada, Montserrat

Pakiba dijo...

El meu petit secret és tan gran que tots hi cabeu dins,i aquets dies (ja millors) el comparteixo ambt tot el meu carinyo.
Ahhh però no ho dic,jajajaja... és un secret.